2.14.88.2, 2019-04-17 12:17:15
Møller Bil Stavanger årets forhandler 2018

Møller Bil Stavanger kåret til Årets Volkswagen-forhandler.

Møller Bil Stavanger ble utnevnt til Årets forhandler 2018. - En stor glede for oss, sa Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen under prisutdelingen på årets Kick-off 12. januar 2019.

Kriteriene for utnevnelsen er svært gode resultater i mange år, og spesielt i 2018, innen områdene kundetilfredshet, salg og service. Meget gode økonomiske resultater er også et kriterium.

Harald Edvardsen Eibak

- Årets forhandler kjennetegnes med mange flinke og engasjerte medarbeidere i alle avdelinger som står på for kundene, bedriften og hverandre. Alle er positive, har et brennende engasjement for Volkswagen og skaper veldig gode resultater sammen. Forhandleren er innovativ og engasjert med svært fornøyde kunder. Engasjementet vises spesielt i henhold til det meget gode og tette samarbeided de har med importøren på alle nivåer, sa Edvardsen-Eibak om årets vinner.

- Målet er at alle kundene våre skal trives og være svært tilfreds med den servicen vi yter, enten de er på verkstedbesøk, innom deleavdelingen eller er på nybil jakt i salgsavdelingen. Vi er veldig takknemlige og glade for å motta utmerkelsen Årets Volkswagen-forhandler, sier Jan Olav Fikstvedt, daglig leder i Møller Bil Stavanger.

Møller Bil Stavanger registrerte i 2018 813 biler, som ga en markedsandel på 16% i Stavanger.