2.13.82.1, 2019-01-22 15:18:18
Volkswagen T-Cross R-Line

Nye T-Cross åpnet for salg.

Volkswagen åpnet i dag forhåndssalget av sin nyeste SUV, T-Cross. Lansering i Norge finner sted i løpet av våren og gjør at Volkswagen nå har en komplett SUV-modellrekke. T-Cross er en kul, kompakt og fleksibel SUV med høy sikkerhet.

Volkswagen T-Cross interiør

- Med lanseringen av vår nye T-Cross til våren får vi en komplett SUV-modellrekke å tilby våre kunder, sier Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen. Utvalget vil da spenne fra den minste T-Cross og de suksessrike modellene T-Roc, Tiguan og Tiguan Allspace til flaggskipet Touareg, tilføyer Edvardsen-Eibak.

T-Cross er en moderne SUV med et tydelig design. T-Cross skal tilby mer enn andre, uten å koste mer enn andre. Lanseringen starter i løpet av 2. kvartal 2019.

Nye T-Cross starter fra kr. 272.000,- (eks. frakt-og leveringsomkostninger). Den blir tilgjengelig med en drivlinje; 1,0 85kW 115 TSI DSG og i 2 utstyrsnivåer, samt en norsk R-Line versjon tilpasset det norske markedet. Det blir få valg tilgjengelig og alle tre utstyrsnivåer er godt utstyrt.

T-Cross Life 1,0 115 hk 7-trinns DSG: 272,000,-

T-Cross Style 1,0 115 hk TSI 7-trinns DSG: 297,400,-

T-Cross Style Exclusive 1,0 115 hk 7-trinns DSG: 324,600,-

Style Exclusive utstyrspakke inkluderer:

• 18" Nevada lettmetallfelger, 215/45 R18 dekk
  • R-Line eksteriør
  • Active Info Display
  • Keyless Access
  • Fjernlystassistent

Nye T-Cross blir produsert ved Volkswagens fabrikk i Navarra i Spania.

Neste steg.