Første VW Volkswagen ID.3 1ST kjører i land i Norge

Første ID.3 1ST ankommet til Norge

08/28/2020

Den 28. august 2020 ankom båten med over 700 ID.3 1ST til Møller Logistikk på Bekkelaget. De første forhåndsbestillerne vil få sin bil utlevert fra forhandler fra september og dermed er lanseringen av ID.3 1ST for alvor i gang i Norge.

08/28/2020

Se video fra ankomsten på Bekkelaget i Oslo.
--:--
Harald Edvardsen-Eibak
Harald Edvardsen-Eibak.

- Dette er en historisk dag for alle oss som jobber med Volkswagen i Norge. Å se de første ID.3 1st bli kjørt av båten i dag markerer en milepæl for elektrisk mobilitet, sier Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen.

- Våre forhandlere gleder seg nå stort over å kunne invitere de første kundene til overlevering av nye ID.3 1st og til å lansere bilen for fullt, tilføyer Edvardsen-Eibak.

Båten var lastet med over 700 nye ID.3 1st. Dette er bare starten på en spennende og travel høst for alle Volkswagen-forhandlerne i hele Norge.

- Vi er svært stolte og ydmyke av at så mange har forhåndsbestilt ID.3 1st, sier Volkswagen-direktør Harald Edvardsen-Eibak. Lanseringsmodellen ID.3 1st produseres i et begrenset antall på totalt 37.000 eksemplarer, og vi har vært offensive og sikret mye biler til norske kunder, sier Edvardsen-Eibak. - Det er fortsatt mulig å sikre seg en ID.3 1st  for levering i 2020, tilføyer Edvardsen-Eibak.

Les mer: ID.3 er fremtidens elbil fra Volkswagen

Bestill ID.3 1ST

Priser og utstyrsnivå

De tre utstyrsnivåene av lanseringsmodellen ID.3 1ST er svært godt utstyrte modeller.

Priser inklusive levering:

ID.3 1ST: 351.900*

ID.3 1ST: Plus 404.000*

ID.3 1ST: Max 452.200*

*Alle priser er inkludert frakt og levering i Oslo.

Les mer: Utstyr og farger ID.3 1ST

Volkswagen VW ID.3 1ST på bekkelaget

Meld deg på vårt nyhetsbrev og bli oppdatert på ID.3

Hold meg regelmessig oppdatert med informasjon om ID.3, ID.-familien og elektrisk mobilitet.