Nettleseren din er utdatert!

For å gi deg den beste brukeropplevelsen ber vi deg om å bruke en annen nettleser.

Følgende nettlesere støttes (laveste versjon installert):

Chrome (75)

Safari (12)

Firefox (68 - kun desktop)

Edge (42 - kun desktop)

Opera (55 - kun desktop)

Samsung IE (9.2 - kun mobil)

Volkswagen ID. Buggy konseptbil front

Nyhetene på bilutstillingen i Genève.

Volkswagen viser fram en rekke spennende nyheter på bilutstillingen i Genève. Årets nyheter inkluderer nye Passat facelift med økt elektrisk rekkevidde, konsept-elbilen ID. Buggy, råtassen T-Roc R og innovative kjøretøy for urban mobiliet.

Årets nyheter på bilutstillingen i Genève 2019.

Nye Volkswagen Passat facelift 2019.

Nye Volkswagen Passat er lansert i en oppdatert utgave. Nye Passat får en stor teknisk oppdatering som viser vei for kommende modeller, inkludert delvis autonom kjøring. Mest spennende for det norske markedet er den ladbare utgaven som får en økt elektrisk rekkevidde på inntil 55 km målt etter den nye WLTP testsyklusen (ca. 70 km NEDC).

Volkswagen Passat GTE facelift
Passat GTE ladbar hybrid.
Volkswagen ID. Buggy konsept-elbil hekk

Elbil-konseptet ID. Buggy.

ID. Buggy er en nytolkning av den legendariske strandbuggyen, nå helelektrisk elbil. Den originale ble laget på vestkysten i USA, på basis av “Bobla”. Volkswagen inviterer med ID. Buggy kreative start-up selskaper til å bygge ulike versjoner for fremtidens elektriske mobilitet.

Råtassen T-Roc R.

Volkswagen lanserer en ny toppmodell av den populære SUV’en T-Roc. T-Roc R er en råtass med 300 hk og 400 Nm dreiemoment.

Volkswagen T-Roc R front
Passat GTE ladbar hybrid.
Volkswagen Cityskater urban mobilitet

Streetmate & Cityskater

Volkswagen utvider spekteret av produkter for fremtidens elektriske mobilitet i urbane strøk. Møt Cityskater og konsept-scooteren Streetmate.