Driftsmeldinger
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tjenestene våre, men av og til kan det oppstå problemer. Her finner du oppdaterte driftsmeldinger relatert til din Car-Net/We Connect-profil samt kontaktinformasjon til kundeservice.
Driftsmeldinger
Kundeservice We Connect & Car-Net
Opplever du utfordringer, ustabilitet på din bil og i We Connect appen? We Connect/Car-Net kompetansesenter står klare til å hjelpe deg på e-post weconnect-support@volkswagen.de eller kontakt oss på telefon: 800 12 651. Selv om e-posten er på engelsk, så snakker vi norsk.
Åpningstider
Mandag - søndag: 08.00 - 20.00
Mandag - søndag: 20.00 - 08.00 (engelsktalende kundeserviceoperatører)
Ta kontakt med oss og inkluder gjerne følgende informasjon:
- Registreringsnummer på bilen
- Ditt brukernavn for Car-Net/We Connect
- Beskrivelse av hva som ikke fungerer for deg
- Bilde av det som ikke fungerer for deg/bilde av beskjed/feilmelding du får i Car-Net eller We Connect appen/webportalen/i bilen
- Tid og dato for når det sluttet å fungere for deg/når du fikk beskjed i Car-Net eller We Connect appen/webportalen/i bilen
- Car-Net eller We Connect appens versjon