Veihjelpen er aldri langt unna
Veihjelpen er aldri langt unna
Har du punktert et dekk eller har havnet i en ulykke? Med aktivering av veitjenesten2 i din ID., er hjelpen aldri langt unna. Mobil sikkerhet har aldri vært mer komfortabelt.
Nødanropstjeneste i din ID.
Hvis din ID. registrerer en alvorlig ulykke, blir hjelpen automatisk tilkalt via nødanropssystemet eCall (obligatorisk i EU), og alle viktige data videresendes til nærmeste sentral. Du kan også bruke SOS-knappen i bilen for å sende et nødanrop manuelt. Du vil da bli sendt til nærmeste nødsentral2. Tjenesten krever ikke aktivering av We Connect.
Veihjelp i din ID.
Du kan når som helst tilkalle veihjelp2 i din ID. hvis behovet for hjelp oppstår. Med et knappetrykk kobles du automatisk til et kundesenter som gir deg konkrete anbefalinger eller sender en bergingsbil til deg. Hvis du har aktivert We Connect, overføres dataene automatisk, slik at bilens data kan analyseres og forbedres.
- 3.
- Online-tjenestene fra We Connect er kompatibel med 2G, 3G og LTE-nettet. 2G-nettet blir gradvis slått av fra 2025 av nettverksleverandørene i Norge. Fra dette tidspunktet kan enkelte online-tjenester bli utilgjengelig.