e-Remote
1,2

e-Remote

e-Remote

Tjenesten e-Remote

Car-Net «e-Remote» gir deg enkel tilgang til de viktigste funksjonene for elbiler og ladbare hybrider fra Volkswagen.

Tjenester e-Remote

Ta en prat med oss

Ta en prat med oss

Kontakt

Har du spørsmål, ideer eller tilbakemeldinger? Da må du gjerne ringe oss.

Du når oss på 800 12 651 (gratis fra Norge). Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Ring +49 5361-3793801 dersom telefonleverandøren din ikke støtter dette nummeret. Hvis du ringer fra utlandet, kan det påløpe ekstra kostnader.

Du kan også sende en e-post til:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dette kan også være interessant

Vilkår Volkswagen

1.
e-up! kan for tiden ikke bestilles med individuelt utstyr. Men ferdige, allerede produserte biler er tilgjengelige. Kontakt din Volkswagen-partner.
2.
For å bruke Car-Net-tjenester trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto og må logge på med brukernavn og passord. Videre må du fylle ut en egen kontrakt med Volkswagen AG på nettet. For å kunne bruke tjenestene i den avtalte kostnadsfrie prøveperioden, har du, etter å ha fått overlevert bilen, 90 dager på deg til å registrere bilen på www.myvolkswagen.net eller i "Volkswagen We Connect"-appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store). Ved senere registrering forkortes den kostnadsfrie prøveperioden tilsvarende. Bruken av mobile online-tjenester fra Car-Net «Guide & Inform» er kun mulig med det valgfrie tilleggsutstyret Discover Media og Discover Pro. I tillegg trenger du en mobil, en nettaktivert sluttenhet (f.eks. en smarttelefon), som kan fungere som en mobil WLAN-hotspot. Som alternativ kan du, med det alternative telefongrensesnittet «Business» i kombinasjon med navigasjonssystemet Discover Pro, bruke en mobiltelefon med rSAP-funksjon (remote SIM Access Profile) eller et SIM-kort med telefon- og datatilgjengelighet. Car-Net-tjenestene er bare tilgjengelige gjennom mobilavtalen du har med mobilleverandøren din, og kun innenfor dekningsområdet til dette mobilnettet. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet. På grunn av datavolumet som er inkludert i bruken av Car-Net-tjenestene anbefaler vi på det sterkeste at du avtaler en pris for databruk med mobilnettleverandøren din. Den kostnadsfrie We Connect-appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. Car-Net-tjenestenes tilgjengelighet kan variere, avhengig av det aktuelle landet. Denne tjenesten er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endringer i løpet av perioden. Du finner ytterligere informasjon om Car-Net på connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Informasjon om priser for bruk av mobildata får du hos din mobilleverandør.
  • Avbildet modell kan avvike fra modellutvalg i Norge. Bilene kan også være utstyrt med ekstrautstyr som leveres mot pristillegg.