Guide & Inform. Ha målet for øynene i sanntid.
1

Guide & Inform
Oppdatert på farten.

Guide & Inform
Oppdatert på farten.

Tjenester Guide & Inform Basic

Car-Net Guide & Inform.

Ytterligere tjenester Guide & Inform Plus

Car-Net Guide & Inform Plus

Ytterligere tjenester for Guide & Inform Premium2:

*Tjenestene for Guide & Inform Premium er kun tilgjengelig for Touareg

Guide & Inform Premium

Ta en prat med oss

Ta en prat med oss

Kontakt

Har du spørsmål, ideer eller tilbakemeldinger? Da må du gjerne ringe oss.

Du når oss på 800 12 651 (gratis fra Norge). Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Ring +49 5361-3793801 dersom telefonleverandøren din ikke støtter dette nummeret. Hvis du ringer fra utlandet, kan det påløpe ekstra kostnader.

Du kan også sende en e-post til:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Vilkår Volkswagen

1.
For å bruke Car-Net-tjenester trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto og må logge på med brukernavn og passord. Videre må du fylle ut en egen kontrakt med Volkswagen AG på nettet. For å kunne bruke tjenestene i den avtalte kostnadsfrie prøveperioden, har du, etter å ha fått overlevert bilen, 90 dager på deg til å registrere bilen på www.myvolkswagen.net eller i "Volkswagen We Connect"-appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store). Ved senere registrering forkortes den kostnadsfrie prøveperioden tilsvarende. Bruken av online-tjenestene fra Car-Net «Guide & Inform» er kun mulig med det valgfrie tilleggsutstyret Discover Media og Discover Pro. I tillegg trenger du en mobil, nettaktivert enhet (f.eks. smarttelefon) som kan fungere som mobil Wi-Fi-hotspot. Som alternativ kan du, med det alternative telefongrensesnittet «Business» i kombinasjon med navigasjonssystemet Discover Pro, bruke en mobiltelefon med rSAP-funksjon (remote SIM Access Profile) eller et SIM-kort med telefon- og datatilgjengelighet. Med den valgfrie Car-Stick LTE kan du, i kombinasjon med navigasjonssystemet Discover Media, opprette en nettforbindelse for navigasjonsenheten din samt en Wi-Fi-hotspot i bilen. Car-Net-tjenestene er bare tilgjengelige gjennom mobilavtalen du har med mobilleverandøren din, og kun innenfor dekningsområdet til dette mobilnettet. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet. På grunn av datavolumet som er inkludert i bruken av Car-Net-tjenestene anbefaler vi på det sterkeste at du avtaler en pris for databruk med mobilnettleverandøren din. Den kostnadsfrie We Connect-appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. Tilgjengeligheten til Car-Net-tjenestene kan variere fra land til land og er avhengig av både kjøretøyet og utstyret. Denne tjenesten er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endringer i løpet av perioden. Du finner ytterligere informasjon om Car-Net på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Informasjon om priser for bruk av mobildata får du hos din mobilleverandør.
2.
For å bruke Car-Net-tjenester trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto og må logge på med brukernavn og passord. Videre må du fylle ut en egen kontrakt med Volkswagen AG på nettet. For å kunne bruke tjenestene i den avtalte kostnadsfrie prøveperioden, har du, etter å ha fått overlevert bilen, 90 dager på deg til å registrere bilen på www.myvolkswagen.net eller i "We Connect"-appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store). Ved senere registrering forkortes den kostnadsfrie prøveperioden tilsvarende. Bruk av Car-Nets online-tjenester er mulig takket være en integrert internettforbindelse. De medfølgende datakostnadene i Europa, med unntak av for tjenestene Webradio og Hybrid-Radio, dekkes av Volkswagen innenfor mobildekningens rammer. For bruk av tjenestene Webradio og Hybrid-Radio, så vel som WLAN-hotspot, kan datapakker kjøpes via den eksterne mobilnettpartneren «Cubic Telecom» og brukes i en rekke europeiske land på steder med mobildekning. Datavolumet til disse pakkene kan brukes av alle brukere og kjøretøyets passasjerer. Du finner informasjon, betingelser, priser og støttede land på vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du bruke Webradio og Hybrid-Radio gjennom en mobil enhet (f.eks. smarttelefon) som er i stand til å fungere som mobil WLAN-hotspot. Tjenestene vil i så fall kun være tilgjengelige gjennom mobilnettavtalen du har med mobilnettleverandøren din, og kun innenfor dekningsområdet til dette mobilnettet. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet. Den kostnadsfrie We Connect-appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. Tilgjengeligheten til Car-Net-enkelttjenestene som oppgis i pakken («Guide & Inform Premium» og «Security & Service») kan variere fra land til land og er avhengig av kjøretøy og utstyr. Tjenesten er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endring eller ev. fjernes i løpet av avtaleperioden. Du finner mer informasjon på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-forhandler. Informasjon om priser på mobilnettbruk får du fra din mobilnettleverandør.
  • Avbildet modell kan avvike fra modellutvalg i Norge. Bilene kan også være utstyrt med ekstrautstyr som leveres mot pristillegg.