Driftsmeldinger Volkswagen VW Car-Net og We Connect

Driftsmeldinger
We Connect, Car-Net og We Charge

Driftsmeldinger
We Connect, Car-Net og We Charge

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tjenestene våre, men av og til kan det oppstå problemer. Her finner du oppdaterte driftsmeldinger relatert til din Car-Net/We Connect-profil samt kontaktinformasjon til kundeservice. 

Driftsmeldinger

Kundeservice We Connect & Car-Net 

Opplever du utfordringer, ustabilitet på din bil og i We Connect appen? We Connect/Car-Net kompetansesenter står klare til å hjelpe deg på e-post weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link eller kontakt oss på telefon: 800 12 651. Selv om e-posten er på engelsk, så snakker vi norsk.

Åpningstider
Mandag - søndag: 08.00 - 20.00
Mandag  - søndag: 20.00 - 08.00 (engelsktalende kundeserviceoperatører)

Ta kontakt med oss og inkluder gjerne følgende informasjon:

  • Registreringsnummer på bilen
  • Ditt brukernavn for Car-Net/We Connect
  • Beskrivelse av hva som ikke fungerer for deg
  • Bilde av det som ikke fungerer for deg/bilde av beskjed/feilmelding du får i Car-Net eller We Connect appen/webportalen/i bilen
  • Tid og dato for når det sluttet å fungere for deg/når du fikk beskjed i Car-Net eller We Connect appen/webportalen/i bilen
  • Car-Net eller We Connect appens versjon