Oppdag We Connect
1

Forbli tilkoblet. Med tjenestene til We Connect

We Connect ID.-appen for ID.-familien1

Last ned We Connect ID.-appen for tilgang til alle online funksjonene i din ID.

We Connect Start – fullelektrisk og tilkoblet

Alltid tilkoblet på farten med We Connect ID.1

Finn ladestasjoner, få tilgang til informasjon i sanntid eller forvarm kupeen mens du spiser frokost: We Connect ID.2 kobler deg til ID.-modellen og en verden av informasjon. Hjemme, på veien og over hele Europa.

1. Fungerer kun til modeller i ID.-familien.

Last ned We Connect-app

Last ned We Connect-appen

Opplev alle fordelene med We Connect og Car-Net i en app. Last enkelt ned We Connect-appen for Apple telefonen din og koble den til din Volkswagen.

Oppdag We Connect

Klar for neste generasjons online-tjenester? Fra modellåret 2021 er de fleste nye Volkswagen-biler kompatible med We Connect. Takket være det installerte eSIM-kortet i Volkswagen er du på nett hele tiden. Samtidig kan du koble smarttelefonen din til bilen med «We Connect»-appen og få tilgang til visse bilfunksjoner og gjeldende bilstatus. Oppdag online-tjenestene fra We Connect.1

Kom avslappet frem

Hold deg informert om trafikken nesten i sanntid og kom raskest fram. Med våre smarte assistent kommer du avslappet frem til målet ditt raskere.

Les mer

Slik aktiverer du og bruker We Connect

Her kan du se hvordan du aktiverer online-tjenestene med We Connect-appen.

Se aktiveringsinstruksjoner

Logg inn på We Connect

Driftsmeldinger

Driftsmeldinger We Connect og Car-Net

Opplever du ustabilitet med våre online-tjenester? Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tjenestene våre, men av og til kan det oppstå problemer. Her finner du oppdaterte driftsmeldinger.

Vilkår Volkswagen

1.
For å bruke We Connect-tjenester trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto, du må deretter logge deg på We Connect med brukernavn og passord. Du inngår så en separat We Connect- eller We Connect Plus-avtale med Volkswagen AG på nett. For We Connect Plus har kunden, etter å ha fått overlevert bilen, 90 dager på seg til å registrere bilen på www.myvolkswagen.net eller i "Volkswagen We Connect"-appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store) og bruke tjenestene i den avtalte kostnadsfrie prøveperioden.
Du kan bruke online-tjenestene fra We Connect med den integrerte Internettforbindelsen. Datakostnader som påløper for nettdekning innenfor Europa dekkes av Volkswagen AG, med unntak av «Streaming & Internett»-tjenesten. Hvis du vil bruke «Streaming & Internett»-tjenesten samt Wi-Fi-hotspot, kan du kjøpe datapakker via den eksterne mobilleverandøren «Cubic Telecom». Du får da tilgang til disse tjenestene i flere europeiske land. Datavolumet til disse pakkene kan brukes av alle brukere og kjøretøyets passasjerer. Du finner informasjon, betingelser, priser og støttede land på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du bruke nett- og samt medie-streaming via en mobilenhet (f.eks. en smarttelefon) med deling av internett. Tjenestene vil i så fall kun være tilgjengelige gjennom mobilnettavtalen du har med mobilnettleverandøren din. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet. Den kostnadsfrie We Connect-appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. 
Tilgjengeligheten til de enkelte tjenestene i pakken fra We Connect og We Connect Plus kan bortfalle i visse land og er også bil- og utstyrsavhengig. Tjenesten er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endring eller evt. fjernes i løpet av avtaleperioden. Du finner mer informasjon på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-forhandler. 
2.
For å bruke We Connect Start-tjenestene trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto. Deretter logger du deg på We Connect Start med brukernavn og passord. Videre må du inngå en egen We Connect Start-avtale med Volkswagen AG på nettet. Etter å ha overlevert kjøretøyet har du 90 dager til å registrere kjøretøyet via We Connect ID. -appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store) og til å bruke We Connect Start-tjenestene for hele varigheten av den avtalte gratisperioden.
Du kan bruke de mobile online-tjenestene fra We Connect Start med den integrerte internettforbindelsen. De medfølgende datakostnadene i Europa, med unntak av nettradio og WLAN-Hotspot, dekkes av Volkswagen innenfor mobildekningens rammer. For bruk av tjenestene nettradio og WLAN-Hotspot, kan datapakker kjøpes via den eksterne mobilnettpartneren «Cubic Telecom» og brukes i en rekke europeiske land på steder med mobildekning. Du finner informasjon om priser og støttede land på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du bruke tjenestene nettradio og WLAN-Hotspot via en egen mobilenhet (f.eks. en smarttelefon) som kan fungere som WLAN-hotspot. Tjenestene vil i så fall kun være tilgjengelige gjennom mobilnettavtalen du har med mobilnettleverandøren din, og kun innenfor dekningsområdet til dette mobilnettet. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet.
Den kostnadsfrie We Connect ID. App kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. 
Tilgjengeligheten til de enkelte tjenestene som er beskrevet i pakkene, kan variere avhengig av utstyr, kjøretøy og land. Tjenestene er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endringer i løpet av perioden. Du finner mer informasjon på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Informasjon om priser på mobilnettbruk får du fra din mobilnettleverandør.
  • Avbildet modell kan avvike fra modellutvalg i Norge. Bilene kan også være utstyrt med ekstrautstyr som leveres mot pristillegg.