We Connect-komforttjeneste – som laget for deg
1

Komfort

Komfort

Økt komfort med online tjenestene fra We Connect.

We Connect – Forvarm bilen via smarttelefon før turen starter

Online-kupévarmer

På kalde dager kan du varme opp bilen før du skal avgårde. Med tjenesten online-kupévarmer kan du dessuten bruke «We Connect»-appen til å fastsette avreisetidene, slik at du alltid får en oppvarmet bil ved avreise.

Personlig tilpasning

Din Volkswagen kjenner deg igjen – og aktiverer dine personlige innstillinger fra sete til lys, klimaanlegg, infotainment og navigasjon automatisk. Maksimal komfort i ulike biler for ulike brukere.

We Connect – Ta de personlige innstillingene med deg
We Connect - Enkelt å ordne serviceavtale

Servicetimeplanlegging

Når det nærmer seg tidspunkt for service eller inspeksjon, videresender kjøretøyet alle viktige data til din foretrukne Volkswagen-forhandler, som vil kontakte deg for timebestilling. Velg eller endre foretrukket Volkswagen-forhandler raskt og enkelt i myVolkswagenOpens an external link eller i We Connect-appen. 

Ta en prat med oss

Ta en prat med oss

Kontakt

Har du spørsmål, ideer eller tilbakemeldinger? Da må du gjerne ringe oss.

Du når oss på 800 12 651 (gratis fra Norge). Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Ring +49 5361-3793801 dersom telefonleverandøren din ikke støtter dette nummeret. Hvis du ringer fra utlandet, kan det påløpe ekstra kostnader.

Du kan også sende en e-post til:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Vilkår Volkswagen

1.
For å bruke We Connect-tjenester trenger du en Volkswagen ID-brukerkonto, du må deretter logge deg på We Connect med brukernavn og passord. Du inngår så en separat We Connect- eller We Connect Plus-avtale med Volkswagen AG på nett. For We Connect Plus har kunden, etter å ha fått overlevert bilen, 90 dager på seg til å registrere bilen på www.myvolkswagen.net eller i "Volkswagen We Connect"-appen (tilgjengelig i App Store og Google Play Store) og bruke tjenestene i den avtalte kostnadsfrie prøveperioden.
Du kan bruke online-tjenestene fra We Connect med den integrerte Internettforbindelsen. Datakostnader som påløper for nettdekning innenfor Europa dekkes av Volkswagen AG, med unntak av «Streaming & Internett»-tjenesten. Hvis du vil bruke «Streaming & Internett»-tjenesten samt Wi-Fi-hotspot, kan du kjøpe datapakker via den eksterne mobilleverandøren «Cubic Telecom». Du får da tilgang til disse tjenestene i flere europeiske land. Datavolumet til disse pakkene kan brukes av alle brukere og kjøretøyets passasjerer. Du finner informasjon, betingelser, priser og støttede land på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du bruke nett- og samt medie-streaming via en mobilenhet (f.eks. en smarttelefon) med deling av internett. Tjenestene vil i så fall kun være tilgjengelige gjennom mobilnettavtalen du har med mobilnettleverandøren din. Avhengig av mobildataplanen din kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet. Den kostnadsfrie We Connect-appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort, med en eksisterende eller separat mobilnettavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. 
Tilgjengeligheten til de enkelte tjenestene i pakken fra We Connect og We Connect Plus kan bortfalle i visse land og er også bil- og utstyrsavhengig. Tjenesten er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endring eller evt. fjernes i løpet av avtaleperioden. Du finner mer informasjon på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-forhandler. 
  • Avbildet modell kan avvike fra modellutvalg i Norge. Bilene kan også være utstyrt med ekstrautstyr som leveres mot pristillegg.