Serviceavtaler varebil
Forutsigbare utgifter er nøkkelord når vi snakker om serviceavtaler! Vi tilbyr to ulike alternativer, og du oppretter enkelt avtale hos din forhandler ved kjøp av ny varebil
Forutsigbare utgifter er nøkkelord når vi snakker om serviceavtaler! Vi tilbyr to ulike alternativer, og du oppretter enkelt avtale hos din forhandler ved kjøp av ny varebil
Hva er en Serviceavtale?
Baker du inn en serviceavtale ved kjøp av ny varebil kjøper du deg forutsigbarhet, fordi en serviceavtale fungerer som en slags "forsikring" mot uforutsette utgifter. I stedenfor kan du nyte godt av kalkulerte månedlige utgifter tilknyttet service- og reparasjonskostnader i hele avtaleperioden.
Forutsigbarhet, ja takk!
Fordeler med en Serviceavtale
- 3 års garanti på deler og utført arbeid
- Kun bruk av Volkswagen originaldeler
- All service utføres hos være merkeverksteder
- Full kontroll på alle service- og vedlikeholdskostnader
- Komplett servicehistorikk gir økt annenhåndsverdi og tryggere eierskifte
- Sikrer at oppgraderinger gjennomføres ihht fabrikkens anvisninger
- Leasingkunder nyter godt av samfakturering med Volkswagen Financial Services som gir deg alt på én faktura
- Erstatningsbil ved verkstedbesøk kan inngå i avtalen mot et lite pristillegg
Våre serviceavtaler
1. Serviceavtale
Mye inkludert
- Skift av girolje
- Skift av luftfilter
- Skift av oljefilter
- Skift av motorolje
- Skift av pollenfilter
- Skift av differensialolje
- Kontroll av sikkerhetsrelaterte komponenter
- Kontroll av eventuelle lagrede feil i styreenheter
- Alle servicer utføres i henhold til fabrikkens serviceprogram
2. Service- og vedlikeholdsavtale
"Alt" inkludert
- Skift av luft-, pollen- og oljefilter
- Skifte av bremseskiver og klosser
- Skift av motor-, gir- og differensialolje
- Eventuell skift av lyspærer ved service
- Skifte av vinduspusserblader ved service
- Kontroll av sikkerhetsrelaterte komponenter
- Kontroll av eventuelle lagrede feil i styreenheter
- Alle servicer i henhold til fabrikkens serviceprogram
- EU-kontroll dersom dette er påkrevet i avtaleperioden
- Skifte av slitedeler som hjullager, endeledd og bærekuler
- Etterfylling av spylervæske, AdBlue, servoolje med mer ved service
- Nødvendige reparasjoner for å opprette bilens drifts- og trafikksikkerhet
Hvilken serviceavtale bør jeg velge?
Bruks- og kjøremønster avgjørende for valg av serviceavtale
Vi anbefaler deg å velge en service- og vedlikeholdsavtale hvis du:
- ofte kjører med tilhenger
- kjører med mye start/stopp
- for det meste kjører med tung nyttelast
- kjører en varebil som blir utsatt for "røff" bruk
Dette fordi serviceprogrammet på varebilen er satt opp slik at den varsler deg ut ifra den enkeltes brukers kjøremønster. Kjører du med mye start/stopp, tung nyttelast eller med tilhenger kan altså varsling om service komme tildligere. Med andre ord, bruker du varebilen "hardt" vil nok en service- og vedlikeholdsavtale lønne seg.
Vi anbefaler deg å velge serviceavtale hvis du ikke føler punktene over passer ditt bilbruk, eller du kjører én av våre personbilmodeller.
Betalingsalternativer
Du kan selv velge det betalingsalternativet som passer best for deg og din bedrift, være seg du foretrekker å betale én fast utgift fordelt per måned, bakt inn i leasingfaktura, eller etter andre betalingsintervaller (kvartalsvis/forskuddsbetaling etc.). Vi tilbyr avtaleintervaller på fra 3 år/ 45.000 km opptil 5 år/250.000 km.
Hvilken avtale velger kundene våre?
70 % av våre ID. Buzz Cargo-kunder, som velger avtale, går for en Service- og vedlikeholdsavtaleHarald A. Møller
87 % av våre Caddy-kunder, som velger avtale, går for en Service- og vedlikeholdsavtaleHarald A. Møller
89 % av våre Transporter-kunder, som velger avtale, går for en Service- og vedlikeholdsavtaleHarald A. Møller
86 % av våre Crafter-kunder, som velger avtale, går for en Service- og vedlikeholdsavtaleHarald A. Møller