2.3.47.2, 2017-10-10 18:26:25
Volkswagen car net internett i bilen

Car-Net driftsmeldinger

Her finner du kontinuerlige oppdateringer av driftsmeldinger med relevant informasjon for deg og din Car-Net-profil. Dersom du ikke får de svarene du trenger kan du kontakte vårt kundesenter via kundeservice@moller.no

Det er forventet nedetid på Volkswagen Web Portal og Car-Net tjenester fra kl. 12:00 – 13:00 og 18:00 – 19:00, søndag den 17.12.2017

Det er forventet nedetid på Volkswagen Web Portal og Car-Net tjenester fra kl. 11:30 – 12:00 fredag 01.12.2017

Det er registrert forstyrrelser på e-Remote og Security&Service tjenestene fra kl 14:00 den 28.11. De som er berørt av dette er biler med de nevnte tjenestene, produsert etter uke 22/2016 (bortsett fra e-up!). Omkring 50% av handlingene som utføres på tjenesten vil imidlertid fungere. Dette medfører at tjenesten kan oppleves noe sporadisk. Vår fabrikk jobber med å frette feilen, og vi beklager eventuelle ulemper dette skaper. 

Car-Net-tjenesten er nå oppe igjen.

Car-Net tjenesten er registrert nede siden 14:30, fabrikken jobber med å få tjenesten opp igjen. Beklager ulempene dette medfører.

Vi har fortsatt problemer med Car-Net-appen, hvor man automatisk blir logget ut og/eller ikke får logget inn. Årsaken er dessverre omfattende problemer i det tekniske systemet bak Car-Net hos fabrikk. Vi er fullt klar over problemene og er i tett kontakt med Car-Net-teamet sentralt. Vi vil igjen beklage på det sterkeste denne situasjonen og den frustrasjonen som mange av dere opplever.

Vi holder denne informasjonssiden oppdatert til enhver tid og vil legge ut driftsmeldinger løpende.

Mens vi venter på en løsning av problemet, vil vi gjerne tipse om å forhåndsprogrammere oppvarming av bilen. Dette gjøres slik:

  • På bilens infotainment-skjerm, velg «Meny» - «Bil» - og deretter «e-styring». Her vil du se 3 avgangstider.
  • Åpne innstillingene for en av avgangstidene ved å trykke på pilen til høyre for avgangstiden. Du kommer nå til siden «Avgangstid».
  • Trykk på firkanten nederst med «Ladested: Standard». Sørg for at både «klimaregulering» og «lading» er huket av med en hake.
  • Nå kan du gå tilbake til siden «e-styring», og velge en avgangstid (trykk på pilen til høyre), og stille inn ønsket dag/dager og klokkeslett for avgangstid.
  • Husk å huke av avgangstiden på siden «e-styring» for å aktivere. 

Problemene fra i går 15.11.2017 er løst og Car-Net e-remote skal nå være i orden.

Vi opplever for tiden problemer med Car-Net e-remote, med lang responstid eller manglende kontakt mellom app/portal og bilen. Vi beklager denne situasjonen og Car-Net-teamet jobber med å løse problemene så fort som mulig.

Kontakt oss.

Hva kan vi hjelpe deg med? Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med informasjon og svar på dine spørsmål.