vw ID. Buzz elbil

ID. Buzz elbil
Vår største elektriske familiebil med 5-seter

Prisslipp:
Mai2022
Salgsstart:
Mai2022
Rekkevidde:
Kommer
Antall seter
5seter
ISOFIX
2 festertotalt
Opptil
1.121 literbagasjeromsvolum
Opptil
1.000 kgtilhengervekt
Drivlinje
Bakhjulsdrift
Elmotor
150 kW 204 hk
Girkasse
Automatgirtrinnløs

ID. Buzz og tekniske data

Vi vet tekniske data er interessant lesestoff for mange, så klikk deg videre og les mer om alt ID. Buzz kan by på! Psst! Tekniske data vil oppdateres fortløpende frem mot salgsstart i mai.

vw ID. Buzz elbil

Velkommen inn!

ID. Buzz tilbys med topp moderne infotainmentsystem, romslig førerhus og komfortable seter for at du skal få en behagelig kjøretur! Navigasjon er standardutstyr samt en rekke andre go´biter.

vw ID. Buzz elbil

5-seter og stort bagasjerom!

ID. Buzz passer godt for alle som ønsker en litt anderledes familiebil med mye sjarm, rikelig med bagasjeplass og generøs takhøyde!

Nyttig info ID. Buzz

Informasjonen på denne siden oppdateres fortløpende frem mot salgsstart mai 2022. Sist oppdatert 18.05.2022

Informasjon om bilen

Ønsker du kontakt med forhandler?
Vi følger deg opp frem mot salgsstart!

Raske fakta - kortfilm om ID. Buzz

--:--
Sett deg tilbake og nyt filmen som gir deg en rask innføring i alt ID. Buzz har å by på av smarte løsninger. Psst! Husk lyd!
Volkswagen og bærekraft

ID. Buzz tar et viktig steg i riktig retning

Volkswagen og bærekraft

ID. Buzz tar et viktig steg i riktig retning

vw ID. Buzz elbil

Visste du at ID. Buzz er fri for animalske produkter, inneholder gjenvunnet plast og blir overlevert karbonnøytral til europeiske kunder? Dette og flere andre tiltak er alle i tråd med Volkswagen sin bærekraftsstrategi. Vil du lese mer om dette? 

Meld deg på (vårt elektriske) nyhetsbrev

Motta siste nytt om ID.-familien og andre elektriske nyheter fra oss!

Dette skriver pressen
Les artiklene - gjør deg opp din egen mening!

ID. Buzz deler et unikt DNA med sin forgjenger

I folkevognbussen T1, som ID. Buzz henter sin inspirasjon fra, satt man praktisk talt på toppen av forakselen uten overheng hverken foran eller bak på bilen. Den samme følelsen har man nå forsøkt å gjenskape med ID. Buzz så langt det lar seg gjøre for å skape det samme unike utseende. Av hensyn til både sikkerhet og nødvendig teknologi har ikke ID. Buzz fått et like butt frontparti som T1. Til tross for dette er det liten tvil om at ID. Buzz deler et unikt DNA med sin forgjenger T1, og viderefører 70 år med folkevogn-kunnskap inn i fremtiden!

vw ID. Buzz elbil

Selv om koblingene til ikonet er mange sørger ID. Buzz samtidig for å gi elbilen et nytt ansikt. Det Volkswagen nå har klart å skape er en stor elbil uten rival - blant annet fordi den ikke er basert på kompromisset om en multiplattform, men er bygget som en ren elektrisk bil fra grunnen av slik som øvrige ID.-modeller fra Volkswagen. Og takket være Volkswagen sin kloke beslutning om å produsere ID. Buzz i to versjoner (elbil og elvarebil) kan både privat- og bedriftskunder nyte godt av elbilfordelene disse byr på.

ID. Buzz elbil | Ofte stilte spørsmål 

Nyttige snarveier

Vilkår Volkswagen

1.
ID. Buzz-modellene og toveislading: Strømoverføring og kommunikasjonen mellom ID. Buzz og ladestasjon vil kunne skje, der det er tilgjengelig, via en spesiell DC-toveis vegglader/ladestasjon.
  • Priser og utstyr: Avbildede bilmodeller vist på denne nettsiden kan avvike fra bilmodellutvalget som tilbys i Norge. Bilene kan også være avbildet med utstyr som medfører ekstra kostnader eller med lakkfarger/utstyr som ikke er tilgjengelig for visse bilmodeller/utstyrsversjoner som tilbys i Norge. Alle bilmodell- og utstyrspriser, med unntak av priser på våre helelektriske biler/varebiler (som har mva.-fritak), er oppgitt i norske kroner inkludert mva., frakt- og leveringsomkostninger levert Oslo. Frakt til forhandler utenfor Oslo og årsavgift kommer i tillegg. Beregnet bilavgift er mva.-fri og oppgitt uten mva. Informasjon om priser, spesifikasjoner, standardutstyr, ekstrautstyr, setetrekk og farger kan endres uten forvarsel. Sjekk derfor alltid med din lokale Volkswagen forhandler at bil med ønskede spesifikasjoner faktisk kan leveres med det utstyret du ønsker. Vær oppmerksom på at alle tilvalg av ekstrautstyr øker totalvekten på kjøretøyet som igjen påvirker WLTP-utslippsberegning, eventuell rekkevidde og endelig pris på bilen.

    Rekkevidde: Oppgitt rekkevidde for våre hybrid og helelektriske bilmodeller er den maksimale rekkevidden oppnådd målt etter WLTP-testprosedyre. Rekkevidden påvirkes av ulike faktorer slik som; valgt ekstrautstyr, nyttelast, taklast, bagasje, tilhengervekt, drivlinje og antall passasjerer da dette er med på å øke vekten på elbilen/elvarebilen. Rekkevidden vil også kunne påvirkes ytterligere av alt fra kjørestil, hastighet, felgstørrelse og kjøreforhold til utetemperatur og bruk av komfort- og funksjonsutstyr under kjøring. Ladeeffekt: Alle oppgitte verdier for ladeeffekt er maksimalverdier. Hvilken ladeeffekt som oppnås avhenger av flere faktorer; batteritemperatur og batteriprosent ved ladestart og/eller antall brukere i en ladestruktur kan også begrense ladeeffekten. For DC lading er det helt normalt at ladeeffekten vil stige raskt for så å starte en gradvis reduksjon i ladeeffekten. For både AC og DC lading vil ladeeffekten reduseres betydelig når man overstiger 80 % SOC (batteriets ladenivå).

    Finansiering: All privat finansiering forutsetter minst 30% egenkapital og finansiering gjennom vårt finansieringsselskap Volkswagen Financial Services. Renten er flytende. Det tas til enhver tid forbehold om skrivefeil, feil i priser og bilder på nettsiden.