• Pris fra kr450.000,- inkl. frakt/levering Oslo
  • RekkeviddeInntil 423 km blandet kjøring (WLTP)
  • Kraftig elmotor150 kW 204 hk
  • LadeeffektInntil 170 kW
  • Praktisk2/3-seters elvarebil
  • Varerom3,9 m3
  • Opptil633 kg nyttelast

Setter ny standard i elvarebilsegmentet!

ID. Buzz Cargo setter en ny standard for elektrisk rekkevidde i varebilmarkedet med inntil 423 km (WLTP). Den er faktisk Europas første helelektriske varebil, utviklet som elbil fra bunnen av.

Tekniske data

Vi vet dette er interessant lesestoff. Last ned brosjyren og les mer om alt elvarebilen byr på.

VW ID. Buzz Cargo elvarebil

Kåret til “Van of the Year” 2023

Hvert år kårer Europas mest fremtredende biljournalister årets varebil og denne gang gikk den prestisjetunge prisen "International Van of the Year" til ID. Buzz Cargo.

vw ID. Buzz Cargo elvarebil

2/3-seter og romslig varerom!

Midt i mellom Transporter og Caddy Cargo finner du ID. Buzz Cargo. Stikkord:  plass til 2 europaller, 3,9 m3  lasterom, inntil 633 kg nyttelast. I tillegg er hengervekten på opptil 1.000 kg og gjennomlastingsluke i skilleveggen leveres som standard.

Bygg bil

Lek deg rundt og bygg drømmebilen!

Nyttig info 

Spørsmål? Sjekk vår FAQ eller finn og kontakt forhandler

Informasjon om bilen

Be om pristilbud

Send inn en uforpliktende prisforespørsel og bli kontaktet.

Tips og råd elvarebil

Her finner du nyttig informasjon relatert til kjøp og bruk av elvarebil. Kanskje senker dette terskelen for å bytte til elektrisk varebil, eller bygger opp under valget du allerede har tatt?

Informasjon om bilen

Bestill prøvekjøring

Kontakt forhandler og be om prøvekjøring i dag!

Volkswagen og bærekraft

ID. Buzz Cargo tar et viktig steg i riktig retning

Volkswagen og bærekraft

ID. Buzz Cargo tar et viktig steg i riktig retning

vw ID. Buzz Cargo elvarebil

Visste du at ID. Buzz Cargo er fri for animalske produkter, inneholder gjenvunnet plast og blir overlevert karbonnøytral til europeiske kunder? Dette og flere andre tiltak er alle i tråd med Volkswagen sin bærekraftsstrategi.

Kontakt forhandler

Søk opp nærmeste forhandler og ta kontakt så hjelper vi deg med det du måtte lure på! Du kan også sjekke ut vår FAQ

Påmelding nyhetsbrev Volkswagen Nyttekjørtøy

Meld deg på, og motta siste nytt fra Volkswagen Nyttekjøretøy!

ID. Buzz Cargo deler et unikt DNA med sin forgjenger T1

I folkevognbussen T1, som ID. Buzz Cargo henter sin inspirasjon fra, satt man praktisk talt på toppen av forakselen uten overheng hverken foran eller bak på bilen. Den samme følelsen har man nå forsøkt å gjenskape med ID. Buzz Cargo så langt det lar seg gjøre for å skape det samme unike utseende. Av hensyn til både sikkerhet og nødvendig teknologi har ikke ID. Buzz Cargo fått et like butt frontparti som T1. Til tross for dette er det liten tvil om at ID. Buzz Cargo deler et unikt DNA med sin forgjenger T1, og viderefører 70 år med folkevogn-kunnskap inn i fremtiden!

vw ID. Buzz Cargo elvarebil

Selv om koblingene til ikonet er mange sørger ID. Buzz Cargo samtidig for å gi elbilen et nytt ansikt. Det Volkswagen nå har klart å skape er en elvarebil uten rival - blant annet fordi den ikke er basert på kompromisset om en multiplattform, men bygget som en ren elektrisk bil fra grunnen av slik som øvrige ID.-modeller fra Volkswagen. Og takket være Volkswagen sin kloke beslutning om å produsere ID. Buzz i to versjoner (elvarebil og elbil) vil både bedriftskunder og privatpersoner være i stand til å nyte godt av elbilfordelene disse byr på.

Ofte stilte spørsmål 

Medieomtale
Pressen har prøvekjørt ID. Buzz Cargo

Les artikkelen og gjør deg opp din egen mening:

Nyttige snarveier

Vilkår Volkswagen

1.
Oppgitt rekkevidde gjelder for ID. Buzz Cargo og er den maksimale rekkevidden oppnådd målt etter WLTP-testprosedyre for ID. Buzz Cargo med 3-seter, med norsk utstyr, uten last og med 82 kWh (77 Netto) batteri. Rekkevidde blandet kjøring: inntil 423 km. Rekkevidde bykjøring inntil 583 km. Gjennomsnittlig kWh (77 Netto) batteriforbruk: 20,6 kWh/100 km uten last. Rekkevidden påvirkes av ulike faktorer slik som; valgt ekstrautstyr, nyttelast, taklast, bagasje, tilhengervekt, drivlinje og antall passasjerer da dette er med på å øke vekten på elbilen/elvarebilen. Rekkevidden vil også kunne påvirkes ytterligere av alt fra kjørestil, hastighet, felgstørrelse og kjøreforhold til utetemperatur og bruk av komfort- og funksjonsutstyr under kjøring.
2.
ID. Buzz-modellene og toveislading: Strømoverføring og kommunikasjonen mellom ID. Buzz og ladestasjon vil kunne skje, der det er tilgjengelig, via en spesiell DC-toveis vegglader/ladestasjon.
  • Priser og utstyr: Avbildede bilmodeller vist på denne nettsiden kan avvike fra bilmodellutvalget som tilbys i Norge. Bilene kan også være avbildet med utstyr som medfører ekstra kostnader eller med lakkfarger/utstyr som ikke er tilgjengelig for visse bilmodeller/utstyrsversjoner som tilbys i Norge. Alle bilmodell- og utstyrspriser, med unntak av priser på våre helelektriske biler/varebiler (som har mva.-fritak), er oppgitt i norske kroner inkludert mva., frakt- og leveringsomkostninger levert Oslo. Frakt til forhandler utenfor Oslo og årsavgift kommer i tillegg. Beregnet bilavgift er mva.-fri og oppgitt uten mva. Informasjon om priser, spesifikasjoner, standardutstyr, ekstrautstyr, setetrekk og farger kan endres uten forvarsel. Sjekk derfor alltid med din lokale Volkswagen forhandler at bil med ønskede spesifikasjoner faktisk kan leveres med det utstyret du ønsker. Vær oppmerksom på at alle tilvalg av ekstrautstyr øker totalvekten på kjøretøyet som igjen påvirker WLTP-utslippsberegning, eventuell rekkevidde og endelig pris på bilen.

    Rekkevidde: Oppgitt rekkevidde for våre hybrid og helelektriske bilmodeller er den maksimale rekkevidden oppnådd målt etter WLTP-testprosedyre. Rekkevidden påvirkes av ulike faktorer slik som; valgt ekstrautstyr, nyttelast, taklast, bagasje, tilhengervekt, drivlinje og antall passasjerer da dette er med på å øke vekten på elbilen/elvarebilen. Rekkevidden vil også kunne påvirkes ytterligere av alt fra kjørestil, hastighet, felgstørrelse og kjøreforhold til utetemperatur og bruk av komfort- og funksjonsutstyr under kjøring. Ladeeffekt: Alle oppgitte verdier for ladeeffekt er maksimalverdier. Hvilken ladeeffekt som oppnås avhenger av flere faktorer; batteritemperatur og batteriprosent ved ladestart og/eller antall brukere i en ladestruktur kan også begrense ladeeffekten. For DC lading er det helt normalt at ladeeffekten vil stige raskt for så å starte en gradvis reduksjon i ladeeffekten. For både AC og DC lading vil ladeeffekten reduseres betydelig når man overstiger 80 % SOC (batteriets ladenivå).

    Finansiering: All privat finansiering forutsetter minst 30% egenkapital og finansiering gjennom vårt finansieringsselskap Volkswagen Financial Services. Renten er flytende. Det tas til enhver tid forbehold om skrivefeil, feil i priser og bilder på nettsiden.